Sunday 18 December 2011

♥ anak buah baru ♥

Pada tanggal 31 Ogos kite merdeka . Tapi aku bukan nak cite pasal merdeka , lambat lagi kan .. hee ... nak cite pasal anak buah baru , anak sedara baru , anak akak aku yang baru , bape banyak baru la kan .. hee .. Tanggal 14.12.11(klu awal sehari, cantik kn tarikh die 13.12.11) lahirlah seorang baby ke dunia , di atas katil hospital Colombia Asia , jauh 2 kat colombia .. haha .. lelaki lagi , klu ppuan bawu berangan nak li cekak .. comei kan baby giri pakai cekak camni ..


anak sedare mbr aku .. comei kn ?

Akhirnye , setelah 2 hari berfikir ,  macam2 name aku suggest semua ditolak mentah2 oleh akak aku .. aku bagi Nashriq , die kate susah org tua nk sebut .. aku bagi Naqeef die kate lebih kurang macam nama Nazeef .. oleh itu aku give up .. hahha..

Abang ipo ak dapat gak name MOHD NAUFAL RAZIQ maksud Naufal dermawan , maksud Raziq aku xigt ... ni pix Naufal ..


 lebih kurang je cam muke abang die time kecik .. 


Naufal cerah ckit .. hee

Malas da nak taip, tgk jela gambo ek ?

si gedix iera

mak ude n abg nazeef

 nazef xsabar nak main ngan naufal

 kasih sayang seorang abang kpd adiknye

                                                                mom , me , nazeef


 me , si gedik eyra

 suke sangat nazef dapat adik baru

bosan tggu lame kat spital , men nset dulu .. hahaa

 keluar2 je rambut mmg pacak da .. hahaha

  
ade gaya seorang ibu yang penuh kasih sayang x? ade kan .. hee

                          
      sekian , tata .. titi .. tutu                    

No comments: