Saturday 17 December 2011

♥ Budak baru belajo ♥

Orang wat blog aku pon sibuk gak nk wat blog .. hee..Akhirnya , bejaya gak ak wat blog ni .. sebelum ni rajin bace blog orang je .. blog aku tak la secomel blog lyssa, tak la secute blog irine, tak la sebaik blog cik epal .. tgk la follower diorang bkn men nak ramai ... name pun budak baru belajar kan .. hehe... banyak lg kekurangannye .. 

Maka hari ini dengan rasminya , aku merasmikan blog BICARA EKIN ni .. nape bicara ekin? macam rancangan bual bicara je ..suke ati la blog aku kan ? hahha ... harap sudi2 la melawat blog aku ni .. 


ni la muke budak yang sebok nk wat blog .. xde la comel , kiyut ckit je .. hehe
xtaw da nk mrepek pe ..terimalah serangkap pantun dari aku.. sebok nk pantun bagai ..he3

Bawah almari ade paku,
pakunye kelabu kecik aje,
Kalau da lawat blog aku,
Tekan kiri follow la ye ...
  
sekian , tata .. titi .. tutu 


No comments: