Saturday, 20 April 2013

apam comei comei

assalamualaikum .

budak bisnes harus lah berbisneskan . apam polkadot sesuai untuk doorgift time bertunang , kahwen , makan petang2 pon sedap jugak . hee





comei kan ? cakap comei plisss .. hee


ni da salah main colour kot , buruk beno aku menengokk nye .. hahha


bile dah bosan wat dot2 mari lah kite wat bentuk lain pulak . ni stawbery . cantik x?








hari ni mencube pulak wat design ladybird , alhamdullilah jadi . terima kasih yang sudi membeli apam comeiku ini .




 boleh pilih warna ape yang korang nak ok :)



ni versi colour blocking , ingat peplum je ade colour blocking . hee



nak aku bungkuskan pon boleh , tambah sikit je untuk upah bungkus :)




untuk tempahan boleh la emel aku maizatul_asyiqin91@yahoo.com atau pm je kat fb aku maizatu asyiqin.

tq 4 reading . bye :)

No comments: